Aprašymas
„CoderZ“ yra novatoriška ir smagi mokymosi platforma, skirta mokiniams visame pasaulyje užsiimti robotika, informatika ir STEM, puoselėjant XXI amžiaus įgūdžius. Naudodami imituojamus virtualius 3D robotus, mokiniai mokosi gamtos mokslų, technologijos, inžinerijos ir matematikos bei dalyvauja sudėtingose pakopinėse misijose, kurios ugdo kūrybiškumą, kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir technologijų vertinimą.„CoderZ“ yra talpinama debesyje ir nereikalauja jokios specializuotos įrangos ar mokymo, ją lengva įdiegti, ji yra ekonomiška ir sukurta taip, kad kiekvienas mokytojas galėtų pristatyti STEM savo klasėje. „CoderZ“ suteikia STEM ugdymą prieinamą visų lygių, visų mokyklų ir bet kokio išsilavinimo mokiniams. Kursas skirtas 6-8 klasių mokiniams, tačiau jei klasė yra bandžiusi kitus programuojamus įrenginius (pvz. WeDo 2.0) galima mokytis ir su jaunesniais mokiniais.
Mokiniai rimtai linksminasi mokydamiesi programavimo pagrindų. Mūsų patrauklios misijos yra pagrįstos realaus pasaulio scenarijais, kurie leidžia mokiniams lengvai programuoti naudojantis teksto redaktoriais arba „Blockly“.
Mokinių rezultatai:
- Roboto judesių valdymas
- Įvairių jutiklių tyrimas ir naudojimas
- Naudojami programavimo pagrindai:kintamieji, sąlyginė logika,skirtingi ciklai
- Išmaniųjų blokų kūrimas ir naudojimas(funkcijos)
Pamokos suderintos su CSTA ir NGSS standartais.
Kurso metu mokiniai įveiks net 101 sužaidybintų misijų įvairiomis temomis su virtualiais robotais ir lavins savo programavimo ir robotikos įgūdžius tiesiai iš namų! Saugus sprendimas karantino metu.
Pamokų temos:
- Įvadinės veiklos – 3 užduotys, kurių metu susipažinsite su CoderZ aplinka ir programavimu.
- Paprasta navigacija I – 9 užduotys, kurių metu išmoksite kontroliuoti robotą kodo pagalba.
- Paprasta navigacija II – 12 užduočių, kurių metu išmoksiteu žprogramuoti sudėtingesnius manevrus.
- Objektų aptikimas I – 8 užduotys, kurių metu kursite autonominį robotą su lietimo jutikliais.
- Ciklo kartojimas – 10 užduočių, kurių metu išmoksite tinkamai naudoti ciklus.
- Giroskopiniai posūkiai – 10 užduočių, kurių metu išmoksite tiksliai atlikti posūkius, naudojant duomenis iš giroskopinio jutiklio.
- Giroskopo perkrovimas – 7 užduotys, kurių metu išmoksite atstatyti giroskopo duomenis.
- Domino kūrimas 1 užduotis, kurios metu sukursite domino ir stebėsite, kaip jis griūna.
- Iššūkiai I – 6 užduotys, kurių metu įveiksite užduotis ir pademonstruosite įgytus įgūdžius.
- Objektų aptikimas II – 10 užduočių, kurių metu kursite autonominį robotą su ultragarso jutikliu.
- Spalvos jutiklis – 5 užduotys, kurių metu išmoksite panaudoti spalvų jutiklį.
- Iššūkiai II – 4 sudėtingesnės užduotys įgūdžių išbandymui.
- Objektų judinimas – 7 užduotys, kurių metu išmoksite perkelti objektus.
- Sprendimų priėmimas – 9 užduotys, kurių metu sprendimą turi priimti užprogramuotas robotas.

Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.